Jak po dziesięcioleciach Mario programiści wypełniają lukę pokoleniową?

Zbliżenie / Prototypowy cudowny efekt – głowa Mario zamieniająca się w bloki, które mogą zostać zjedzone przez wrogów – nie trafił do ostatecznej wersji gry.

Nintendo

W branży gier, która wydaje się mieć okresowe zwolnienia, nawet popularne marki gier mają trudności z utrzymaniem ciągłości w swoich głównych zespołach kreatywnych od sequela do sequela. A potem seria Mario, gdzie Każdej osobie przypisuje się oryginalne dzieło Super Mario Bros. Zakończył się w latach 80-tych Rola w tworzeniu Super Mario Bros. Cud Tylko w zeszłym roku.

W niedawnym wywiadzie dla Ars Technica Cud Producent Takashi Tezuka powiedział, że nie jest trudno zapewnić tego rodzaju ciągłość twórczą w Nintendo. „Sekret długoterminowego zatrudnienia polega na tym, że ludzie nie odchodzą” – powiedział. „Jak na kogoś, kto jest razem tak długo, łatwo nam ze sobą rozmawiać”.

Tezuka dodał, że zgromadzenie garstki graczy z branży w celu stworzenia gry „ wiąże się z ryzykiem nie nadążania za duchem czasu. Prawdę mówiąc, jestem bardzo zainteresowany tym, jak grają i co robią nasi nowi pracownicy. to, co myślą, a to, co ich przyciąga, to dwie różne rzeczy.” Rzeczy, które możemy wymyślić, gdy zespoły opierają się na sobie, są naprawdę interesujące.

Młody i stary

Do Super Mario Bros. Cud, zespół programistów pozyskał tysiące pomysłów na potencjalnie zmieniające grę fajne efekty i odznaki z całego Nintendo. Dzięki temu, Tezuka powiedział Arsowi, w grze udało się uwzględnić perspektywy ludzi o różnych historiach i wspomnieniach związanych z serią.

„W naszym zespole są ludzie, którzy tak naprawdę nie grają w kilka gier [older] Tematy sportowe, o których rozmawialiśmy” – powiedział. „Myślę więc, że niektóre z tych tematów były w pewnym stopniu znane. Być może były tam jakieś inspiracje z tych tytułów, o których nie wiedziałem.”

READ  Sędzia z Nevady uderzony przez oskarżonego podczas wykonywania wyroku na sali sądowej w Vegas

W przypadku długotrwałych serii, takich jak Mario, nawet część stosunkowo „młodego” zespołu programistów może mieć głęboką historię związaną z serią. Super Mario Bros. Cud Reżyser Shiro Mori, który dołączył do Nintendo w 1997 roku, pamięta grę w oryginał Super Mario Bros. Jeszcze w szkole podstawowej „byłem bardzo poruszony i zdumiony tajemnicami i tajemnicami, które odkryłem w tej grze”. Cudne efekty w Cud To wyraźna próba przywrócenia poczucia młodości i odkrywania nowych rzeczy po raz pierwszy, co w przypadku tak ugruntowanej serii może być trudne.

Maury również zauważył pewne podobieństwa pomiędzy nimi Wyspa YoshiegoYoshi może czasami przekształcić się w pojazd Cud Na przykład efekty transformacji mogą przekształcić gracza w śluz lub kolczastą kulę. „Nie możemy powiedzieć, że zremisowaliśmy [direct] Inspiracja z [Yoshi’s Island] Albo coś, ale myślę, że… dostarczanie niespodzianek zawsze było tematem całej naszej filozofii” – powiedział.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *